Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При теб положението е доста зле. Прекалено големи детонации имаш в колекторите. Сигурен ли си, че ти е добре газоразпределението?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Добре де ако имате проблеми нсутрин при самото палене просто като вземе да се дави и да прекъсва връщате ключа палите отново и готово това е.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem
        При теб положението е доста зле. Прекалено големи детонации имаш в колекторите. Сигурен ли си, че ти е добре газоразпределението?
        Ми какво може да му се промени по газоразпределянето за 30 секунди и 20 - 30 сек разлика.....иначе и на газ и на бензин си е куршум колицата, верно че на бенз припка малко повече, но е разбираемо.....след 3000 оборота просто върви като бясна, шибаното газоразпределяне не вярвам тогава да е различно.....оборотите ми са бетон и на газ и на бенз, верно че когато карам дълго време в 4-5 хиляди об. диапазон и с 1-2-3 сек по бавно заковава 850-900 на празех ход, но това мисля че не е ненормално......все си мисля че ще се окаже нещо ужасно дребно.....
        Първоначално публикувано от Novachev
        Добре де ако имате проблеми нсутрин при самото палене просто като вземе да се дави и да прекъсва връщате ключа палите отново и готово това е.
        Е като върна ключа и запаля пак просто това трае по малко време, иначе пак и сго има.....

        че питах също така тия детонации вредят ли на дебитомера.....ако е кофти то ще слагам Ибейския, че него по съм склонен да прежаля, новия бошовски не ми се рискува.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Закачи я на компютър да видят ъгъла на запалването.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Въпросния ъгъл има ли значение при студен и топъл двигател.....??
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Я кажи какво си сменял до сега по инжекцията А тези детонации са пагуни за дебитомера при такива детонации може и да е
              Колата ти е със сериозни проблеми но на аудиото след като изгаси и запали сякаш нещата бяха доста по добре. Трябва да направиш ревизия на маркуча след дебитомера дали няма цепки.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • Ми имам съмнения че това стана след като сложиха газовата инжекция - нямах време да свикна с колата още като я взех и нямах изградено впечатление.....стария дебитомер си беше добре мисля, смених само сензора му, без промяна, смених и сондата с универсална, никаква промяна, върнах старата бошовска - взех и оригинален Бошовски дебитомер - също некаква промяна нито като разход, нито като вървене с коя да е от тия части - все едно не съм сменял нищо - върви си по един и същи начин - смених и темп датчик дето е забит в термостата......маркучите са добре, свалял съм и чистил дросела, не беше особенно мръсен, разните дренажни маркучи също са много добре, изпръсках цял карб спреи по колекторите, дюзите и маркучите - никаква промяна.....Бах при въпросния Бобо на диагн, каза че стария дебитомер е заминал, универсалната ламбада отчитала когато си иска - ден 2 след това сложих чисто новия бошовски деб., и старата ламбда, сутринта на запалването беше същата работа - каза да съм сменял сонда и дебит и да съм идел пак, но това е нещо за което нямам време - а старата ламбда съм сигурен че е добре, на газовия софтуер дава перфектни отчитания, и коригира навреме времената.......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Ако я караш само на бензин пак ли е така.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • Е тя винаги пали на бензин, и детонации като карам няма изобщо - само като я паля - на бенз има някакво замисляне между 2 и 3 хиляди оборота по време на движение и докато загрее там е доста мързелива, но като загрее и след 3000 об на бенз ме залепя на седалката......след като се нормализират оборотите като я запаля на място и тръгна да карам, в началото поема трудно бенза(газта като смес се пуска автоматично когато двг стигне 40 градуса), и като цяло когато двг стигне 50 - 60 - 70 градуса и всичко е бомба - пали си без детонации(ако я изгася междувременно), върви като песен - кола мечта.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Имах в предвид да я караш няколко дни без да превключваш на газ само на бензин и може да пуснеш като профилактика една добавка да почистване на дюзи а даже гледам че в подписа ти пише че си и от Стара загора там знам къде чистят дюзи мисля че беше 40-50 ле със демонтажа. А относно газоввото имам един познат и преподавател в МЕИ Варна той се занимава с ремонт на инжекционни системи естествено без италиански та при него като влезе кола с газово и веднага я праща при газаджиите вика им ти не си за мен ако искаш махни газовото и ела ще я оправим.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • Баааси чудото. Ей сега слушах пак файла. Не е добре работата
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Ми и аз напоследък за дюзите си мисля че може да са проблем, защото това замисляне докато колата загрява на бензин, изчезва когато мине на газ - това което се променя тогава е само впръскването - от бенз на газовите дюзи.....
                          Кажи в СТЗГ къде чистят дюзи.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Ох малко ще ми е трудно но ще притам . Срещу КАТ иам един магазин за мебели Роси значи хващаш тази уличка която е край магазина и тръгваш навътре от дясна страна на вътре има едни клетки в последната или пред последната иам едно гаражче човека мсля се казваше Миро номера му е 0898205163
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                              Ми и аз напоследък за дюзите си мисля че може да са проблем, защото това замисляне докато колата загрява на бензин, изчезва когато мине на газ - това което се променя тогава е само впръскването - от бенз на газовите дюзи.....
                              Кажи в СТЗГ къде чистят дюзи.....
                              Газта е много силно гориво по принцип и тя не прави детонации. Не се бъркай с впръскването. Ако са ти запушени дюзите и при загрял мотор ще имаш проблеми.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Тука няма да се съглася напълно стеб газта е по детонационно устойчива от бензина Но и много по лесно се възпламянчват бедните гавовъздушни смеси докато при бензина е много по трудно. А и друго като се постопли двигателя дъзата дори и да пикае горивото пак ше се изпарява до голяма степен все пак с евръсква пред смукателния клапан тан температурите при загрял двигател са подходящи за изпарение догато на студен двигател стъденото"желязо" няма как да изпари бензина и може да влиза на капки в цилиндрите и за това да прекъсва докато е студена.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X